Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama Hurtownia DAKO

Klienci bardziej zadowoleni z usług ZUS

Klienci coraz bardziej zadowoleni z usług ZUS – wynika z badań przeprowadzonych dla tej instytucji przez Pracownię Badań Społecznych.
Klienci bardziej zadowoleni z usług ZUS

Według nich zadowolenie petentów wzrosło aż o 6 punktów procentowych w stosunku do poprzednio prowadzonych badań. Klienci doceniają osobisty kontakt z pracownikami ZUS, krótszy czas obsługi, ale również warunki lokalowe – mówi Małgorzata Korba, rzecznik ZUS w regionie:

POSŁUCHAJ

Rzecznik ZUS, Małgorzata Korba nie ukrywa, że wyniki badań cieszą całą kadrę:

POSŁUCHAJ

Według przedstawionych badań najlepszą ocenę wystawili ZUS przedsiębiorcy (56 % dostrzegło pozytywne zmiany), a po nich świadczeniobiorcy (45 %). Wysoka jest również liczba zadowolonych z Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (69 %) i z obsługi przez Platformę Usług Elektronicznych (67 %).


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze