Teraz nadszedł czas na opracowanie koncepcji programowej dla 7. odcinków realizacyjnych S17 pomiędzy Piaskami i Hrebennem.
Przetarg na trasę o łącznej długości ok. 120 km podzielony jest na trzy części.
Pierwsza dotyczy 3. odcinków realizacyjnych o łącznej długości ok. 44 km:
- węzeł Piaski Wschód,
- Łopiennik (ok. 15,9 km),
- Krasnystaw Północ,
- Izbica (ok. 17,8 km),
- Izbica – Zamość -Sitaniec (ok. 10,3 km).
Druga część obejmuje cztery odcinki o dlugosci ok. 54,2 km. Realizacja tej inwestycji obejmuje następujace miejscowości:
- Zamość Wschód,
- Zamość Południe (ok. 12,2 km),
- w. Zamość Południe – Tomaszów Lubelski (początek obw. ok. 18 km),
- obwodnica Tomaszowa Lubelskiego (dobudowa drugiej jezdni ok. 6,7 km)
- Tomaszów Lubelski – Hrebenne (ok. 17,3 km).
Trzecia części przetargu dotyczy odcinków pomiędzy węzłami Łopiennik i Krasnystaw Północ (ok. 9,8 km) oraz Zamość Sitaniec i Zamość Wschód (ok. 12 km).
Oferty od wykonawców znane będą przed końcem stycznia, a umowy zostną podpisane w połowie kwietnia 2019 r. Realizacja całości trasy S17 od Piask do Hrebennego w systemie projektuj i buduj planowana jest na lata 2021-2025 i ma zapewnione finansowanie w ramach zwiększonego do 135 mld zł limitu wydatków na Program Budowy Dróg Krajowych 2014-2023 (z perspektywą do 2025 r.).
Napisz komentarz
Komentarze