Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama AGROLINK

Czytajmy umowy

Wyższe opłaty handlowe, czy dodatkowe, płatne usługi takie jak ubezpieczenie zdrowotne, wysokie sumy za upomnienia w przypadku spóźnienia się z płatnością

– to skutki podpisania umowy z nieuczciwymi sprzedawcami energii, którzy podają się za pracowników PGE. Polska Grupa Energetyczna przypomina, że aby ustrzec się przed oszustwem warto pamiętać o kilku zasadach: zapytać jaką firmę reprezentuje handlowiec i sprawdzić jego tożsamość, sprawdzić co zostało zaproponowane w pakiecie poza energią elektryczną, dokładnie skontrolować wysokość opłaty handlowej i kary za nieterminowe wpłaty oraz wszelkie inne dodatkowe koszty. Pamiętajmy, by uważnie przeczytać umowę przed jej podpisaniem i sprawdzić warunki jej rozwiązania.

Chciałbym bardzo wyraźnie podkreślić, że PGE Polska Grupa Energetyczna nie wysyła swoich pracowników do odwiedzania klientów w ich domach – mówi Mariusz Majewski, rzecznik prasowy PGE Obrót S.A.

POSŁUCHAJ

Warto pamiętać także o tym, że po podpisaniu umowy poza Biurem Obsługi Klienta, czyli np. w domu, zawsze ma się prawo do odstąpienia umowy w ciągu 14 dni od jej podpisania.

POSŁUCHAJ

Przypominamy, że każdy kto poczuje się pokrzywdzony przez nieuczciwego sprzedawcę może powiadomić o tym Rzecznika Praw Konsumenta albo odpowiednią Delegaturę Rzecznika Ochrony Konkurencji i Konsumenta.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze