Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama AGROLINK

„Prosto z ZUS”

Bardziej zrozumiały język i łatwiejsze do wypełnienia formularze – taki cel postawił sobie Zakład Ubezpieczeń Społecznych w ramach akcji „Prosto z ZUS”.

Zakład nawiązał współpracę z ekspertami Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego, czego wynikiem jest opracowanie uniwersalnych zasad komunikacji, których będą przestrzegać pracownicy ZUS-u.

Chcemy spowodować, żeby pisma, które przesyłamy klientom, a także treści, które zamieszczamy na naszej stronie były jak najprostsze, zrozumiałe dla każdego – podkreśla Małgorzata Korba, rzecznik ZUS w województwie lubelskim.

POSŁUCHAJ

Do końca tego roku planujemy przeszkolić wszystkich pracowników, którzy przygotowują pisma wychodzące, czyli te, które trafiają do klientów – tłumaczy Małgorzata Korba i podkreśla, że to jeszcze nie koniec zusowskich „uproszczeń”.

POSŁUCHAJ

Jak informuje Małgorzata Korba, w biłgorajskim Oddziale ZUS szkolenia obejmą prawie sześciuset pracowników.

 

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze