Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu

Najpopularniejsze mity na temat SEO

Jak wiadomo, Internet często nie jest zbyt rzetelnym źródłem wiedzy. Podążając ślepo informacjami, jakie za jego pośrednictwem znajdziemy, możemy wyprowadzić się na manowce. Każdy mający choć niewielkie pojęcie o pozycjonowaniu doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że nie ma przepisu na sukces w tym zakresie. Co zatem możemy przeczytać w sieci, czym nie powinniśmy się sugerować, jeśli chcemy osiągnąć sukces w e-biznesie?

Pozycjonowanie to czynność jednorazowa

Niektórzy wychodzą z założenia, że wystarczy raz porządnie przeprowadzić pozycjonowanie strony, a efekty naszych działań będą widoczne przez kilka najbliższych miesięcy, a może nawet i lat. Nic bardziej mylnego, jeśli chcesz wypromować swoją stronę i wygenerować na niej większy ruch to musisz zaangażować się w pozycjonowanie, być konsekwentnym w swoich działaniach i nie zrażać się początkowych brakiem rezultatów. Prawdziwe efekty zastosowanych przez Ciebie zabiegów przyjdą z czasem. Bądź cierpliwy a przekonasz się, że czas poświęcony na pozycjonowanie zostanie Ci wynagrodzony.

Podążaj według odgórnie ustalonego schematu

To kolejna wskazówka, którą nie należy się sugerować. Nie ma czegoś takiego jak przepis na sukces w promowaniu strony. Nikt ze zwykłych użytkowników Internetu nie wie, jak działa algorytm Google, który co jakiś czas jest zmieniany. Jedynie metodą prób i błędów można sprawdzić, jakie działania pomogą poprawić pozycję w rankingu, a jakie nie przyniosą żadnych rezultatów. Wszystkie działania SEO oparte są na testach i obserwacjach a także wiedzy, która przychodzi wraz z czasem poświęconym na wdrażanie w życie zabiegów związanych z pozycjonowaniem.

Gwarancja 1 miejsca w rankingu

Decydując się na pomoc profesjonalistów z zakresu pozycjonowania czytamy wystosowane do nas oferty, w których jest dokładnie opisane co możemy zyskać, przy wybraniu konkretnej agencji SEO. W zakresie oferowanych przez niektóre firmy usług widnieje gwarancja osiągnięcia pozycji, czyli coś na co możemy bardzo łatwo dać się nabrać. Pamiętaj, że taka obiecanka jest zabiegiem czysto marketingowym. Nikt nie jest w stanie zapewnić nam 100% gwarancji osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Zanim zdecydujesz się na współpracę zapoznaj się z ofertą agencji, ale mimo wszystko zachowaj zdrowy rozsądek. Bez względu jednak na to, czy skorzystasz z pomocy London Digital marketing Agency, czy przez cały czas będziesz działał na własną rękę pamiętaj, że w pozycjonowaniu to czas odgrywa najistotniejszą rolę.

 

Artykuł sponsorowany


Podziel się
Oceń