PrestaShop darmowa i wygodna platforma dla e-commerce. Jeszcze bardzie funkcjonalna będzie, jeśli rozszerzycie ją specjalnymi modułami.
-
Remarketing dynamiczny AdWords
-
Opinie z serwisu Allegro
-
Ocena produktu na stronie
-
Widget ratalny PayU
-
Weryfikacja wieku w okienku pop-up
Jest darmowy, oparty o kod udostępniony na otwartej licencji i łatwy w konfiguracji. Tak, w dużym skrócie, można opisać PrestaShop – oprogramowanie dla sklepów internetowych, które należy obecnie do najpopularniejszych tego typu platform na świecie. Jej funkcjonalność można jeszcze bardziej zwiększyć dzięki modułom dostępnym na stronie https://x13.pl/. My wybraliśmy dla was 5 najciekawszych i najbardziej przydatnych.
Remarketing dynamiczny AdWords
Przypomnienie o możliwości kupna produktu klientowi, który niedawno oglądał go na stronie sklepu to według badań rynkowych jeden z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie sprzedaży. Komunikację między oprogramowaniem sklepu, a systemem Google ułatwi moduł Remarketing dynamiczny AdWords, dzięki któremu szybko i łatwo zrealizujecie dowolną kampanię.
Opinie z serwisu Allegro
Sukces firmy mierzy się przede wszystkim zadowoleniem jej klientów. W przypadku polskiego e-commerce najłatwiej można je ocenić, przeglądając opinie wystawione w największym polskim serwisie – Allegro. By skomunikować sklep internetowy z kontem na Allegro, najlepiej użyć modułu Opinie z Allegro, dzięki któremu komentarze z portalu zostaną zaimportowane na stronę sklepu i w estetyczny sposób umieszczone w jego dowolnej części.
Ocena produktu na stronie
To kolejny przykład na to, jak moduły PrestaShop mogą zwiększyć wiarygodność sklepu poprzez oddanie głosu klientom. Moduł Ocena produktu z Google Snippets pobiera niezależną ocenę danego towaru z wyszukiwarki, a następnie umieszcza ją w widocznym miejscu na jego podstronie w sklepie. Dzięki temu kupujący może szybko dowiedzieć się, co o danym produkcie sądzą inni konsumenci i podjąć dobry dla niego wybór.
Widget ratalny PayU
Moduł szczególnie przydatny w sklepach sprzedających stosunkowo drogie produkty, których kupno od większości klientów wymaga zaciągnięcia kredytu. Skorzystają z niego zarówno kupujący, jak i właściciel sklepu – pozwala bowiem na szybkie przeliczenie wszystkich związanych z udzieleniem rat kwestii.
Weryfikacja wieku w okienku pop-up
Wyroby alkoholowe i tytoniowe, dostępna bez zezwolenia broń czy gadżety erotyczne – to tylko niektóre z produktów, które można sprzedać jedynie pełnoletnim klientom. Co ważne, dostęp do działów sklepu, w których się znajdują również powinien być zablokowany dla osób, które nie ukończyły jeszcze 18 roku życia. W spełnieniu tego wymogu pomoże moduł 18+ weryfikacja wieku.