Główny cel Pracowni Orange opiera się na utrzymaniu multimedialnej świetlicy, po to by zapewnić mieszkańcom lepszy dostęp do technologii, wzmocnić ich cyfrowe kompetencje i stworzyć przestrzeń wspólnych działań.
Urszula Kopeć – Zaborniak dyrektor Miejskiej Biblioteki Publicznej w Cieszanowie w rozmowie z Anną Głowacką wyjaśniła na czym polega kampania Kilometry Dobra oraz kto ustanowił jej nazwę.
Każdy może wspomóc akcję za pomocą przelewu bankowego bądź wrzucając monetę jednozłotówkową do puszki.
Zakup iPadów, aplikacji oraz okularów Google przyczyni się do rozwoju kompetencji nie tylko u dzieci i młodzieży, ale również wszystkich mieszkańców Gminy Cieszanów.
Aby prowadzić zajęcia z rozszerzonej i wirtualnej rzeczywistości konieczne jest zebranie 10.000,00 złotych. W finałowy weekend (3 – 4 czerwca) już po raz czwarty fundacje i stowarzyszenia zamienią zebrane pieniądze na złotówki, układając je w szeregi monet. Więcej informacji o projekcie można znaleźć na stronie: http://kilometrydobra.pl/organization/pracownia-orange-w-cieszanowie/
Napisz komentarz
Komentarze