Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama

Tour de Pologne Women. Tu rodzą się emocje

Obserwujemy świat i wiedzieliśmy, że musimy stworzyć wyścig kobiet. Ta odmiana kolarstwa rozwija się w niezwykłym tempie i chcemy być tego częścią – mówi Czesław Lang o Tour de Pologne Women, który w tym roku będzie miał trzy etapy i potrwa od 28 do 30 czerwca.
Tour de Pologne Women. Tu rodzą się emocje

– Kolarstwo kobiet rozwija się w niezwykłym tempie, wyścigi są widowiskowe, a panie potrafią walczyć w fantastyczny sposób. Nie dziwię się, że powstaje coraz więcej imprez w tej odmianie naszego ukochanego sportu. W Polsce też będziemy gotowi – zapowiada Czesław Lang, który z firmą Lang Team jest już gotowy na wyścig.

Znamy już wszystkie szczegóły. Impreza potrwa od 28 do 30 czerwca i odbędzie się w województwie lubelskim. Baza całego wydarzenia będzie w hotelu Arche w Nałęczowie. Pierwszego dnia panie będą rywalizowały w jeździe indywidualnej na czas w Lublinie. Drugiego czeka je odcinek Krasnystaw – Kraśnik, Powiat Kraśnicki, a wielki finał to jazda z Arche Nałęczów do Kazimierza Dolnego.

Przy okazji Tour de Pologne co roku spotykamy przy trasie około trzech i pół miliona widzów, a wyścig stał się wizytówką naszego kraju na całym świecie, bo transmisja dociera do krajów na wszystkich kontynentach – mówi Lang i przekonuje, że podobna będzie droga wyścigu kobiet. Patrząc jednak na dynamikę rozwoju kolarstwa kobiet oraz możliwości, jakie otwierają się w Polsce, proces powinien być szybszy. 

Jestem przekonany, że będziemy umieć rozwijać tę imprezę. Kolarstwo od lat pokazuje, jak łączyć sport z walorami promocyjnymi i wielu partnerów to docenia i widzą w tym wielką szansę. A my pokazaliśmy już przy naszych wydarzeniach, że potrafimy przygotowywać je na najwyższym poziomie. Wśród naszych partnerów jest między innymi Orlen oraz Lotto, co jest powodem do dumy – mówi wicemistrz olimpijski z Moskwy.

Tour de Pologne Women będzie miało też znakomitą oprawę medialną. Wyścig będzie pokazywany w internecie, w telewizjach pokażą się reportaże, a wśród partnerów medialnych są takie marki, jak choćby Onet, Przegląd Sportowy, Polskie Radio, Cityboard Media czy Polska Press. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze