Tour de Pologne to jeden z najważniejszych wyścigów kolarskich w Europie i na świecie. Zawody te odbywają się od 1928 r., a od 1952 r. są organizowane nieprzerwanie co rok. Od kilku lat są one częścią prestiżowego cyklu UCI World Tour.
Tegoroczna, 78. edycja Tour de Pologne rozpocznie się 9 sierpnia w Lublinie, a zakończy 15 sierpnia w Krakowie.
Po drodze zawodnicy odwiedzą m.in. Chełm, Zamość, Przemyśl, Sanok, Rzeszów, Tarnów, Bukowinę Tatrzańską, Bielsko-Białą i Katowice. Trasa podzielona jest na siedem etapów o łącznej długości ponad 1150 km, z czego najdłuższy odcinek, z Sanoka do Rzeszowa, będzie liczył aż 226 km.
Organizacja takich zawodów to wielkie wyzwanie logistyczne. Co roku wyścig jest obsługiwany przez dużą flotę pojazdów. Organizatorzy imprezy dostaną do dyspozycji całą gamę pojazdów marki Citroën – samochody dla sędziów, dyrekcji zawodów, VIP-ów oraz obsługi wyścigu. Honorowym samochodem tegorocznej edycji wyścigu jest SUV Citroën
C3 Aircross, który będzie także stanowić główną nagrodę dla zwycięzcy. Łącznie Citroën Polska udostępnia 50 samochodów, w tym 32 sztuki nowego Citroëna C3 Aircross, który właśnie debiutuje w salonach po face liftignu.
Trzecia generacja tego modelu już od 2016 r. zdobywa serca klientów, wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom. Stale rosnąca liczba sprzedanych egzemplarzy potwierdza znakomitą jakość tego samochodu. Nowy C3 Aircross wyposażony jest w rozmaite systemy wspomagające, dzięki którym kierowca może jeszcze bardziej cieszyć się z komfortowej, bezpiecznej jazdy. Do jego atutów należą nie tylko przestronne wnętrze i nowoczesny wygląd, odzwierciedlający charakter samochodu. Wspomaganie parkowania przodem, bezkluczykowy dostęp, Active Safety Brake, system kontroli uwagi kierowcy, kamera cofania z czujnikami wspomagania parkowania czy 9-calowy ekran dotykowy, połączony ze skomunikowaną nawigacją Citroën Connect, to tylko niektóre z udogodnień, jakimi cieszyć się będzie zwycięzca tegorocznego Tour de Pologne.
Od 1919 roku Citroën tworzy samochody, technologie i rozwiązania w zakresie mobilności, aby sprostać zmieniającym się potrzebom społeczeństwa. Marka charakteryzuje się śmiałością i innowacyjnością. Citroën stawia spokój i dobre samopoczucie w centrum doświadczeń klientów i oferuje szeroką gamę modeli, od charakterystycznego Ami, pojazdu elektrycznego zaprojektowanego dla miasta, po sedany, SUV-y i pojazdy użytkowe, z których większość jest dostępna w wersjach elektrycznych lub hybrydowych z możliwością doładowania. Citroën jest pionierem w zakresie usług i dbałości o klientów prywatnych i biznesowych. Marka jest obecna w 101 krajach i posiada sieć 6200 punktów sprzedaży i usług na całym świecie.
Napisz komentarz
Komentarze