– To dla nas duma i zaszczyt, że taka firma jak Totalizator Sportowy, właściciel marki LOTTO, jest Partnerem Strategicznym 78. Tour de Pologne UCI World Tour – mówi dyrektor generalny firmy Lang Team Czesław Lang. Totalizator Sportowy będzie też partnerem klasyfikacji Najaktywniejszy Zawodnik LOTTO, a z okazji 65-lecia nieprzerwanej działalności Totalizatora Sportowego na trasie wyścigu znajdzie się także premia specjalna.
– Totalizator Sportowy to sprawdzony partner. Taki, na którego zawsze możemy liczyć, bo mamy wspólne cele. W tym roku okazja jest wyjątkowa, bo firma obchodzi 65 urodziny i cieszę się, że będziemy mogli je świętować podczas naszego narodowego wyścigu. Tegoroczny wyścig zapowiada się arcyciekawie. Zmieniliśmy nieco trasę, wróciliśmy do jazdy indywidualnej na czas i jestem przekonany, że po igrzyskach olimpijskich w Tokio czekają nas równie wielkie emocje na polskich szosach. A jednocześnie możemy pokazać piękne miejsca w naszym kraju ludziom na całym świecie. Zawsze to podkreślam, ale kolarstwo daje tak ogromne możliwości promocji, że po prostu warto je wykorzystywać i o nich mówić. Nie byłoby to możliwe bez wsparcia takich firm jak Totalizator Sportowy – mówi wicemistrz olimpijski z Moskwy Czesław Lang.
– Tour de Pologne to wielka kolarska tradycja i piękne sportowe emocje. Jako Totalizator Sportowy wspieramy sport już od 65 lat, a kolarstwo jest ważnym elementem tej historii. Nasza firma w swoim jubileuszowym roku świętuje pod hasłem Wielkie Chwile i jestem pewien, że tegoroczny wyścig dostarczy właśnie takich momentów zarówno uczestnikom, jak i miłośnikom Tour de Pologne – mówi Olgierd Cieślik, Prezes Zarządu Totalizatora Sportowego.
Klasyfikacja Najaktywniejszego Zawodnika LOTTO to jedna z najbardziej cennych koszulek i można być pewnym, że walka o nią będzie trwała bardzo długo. Z kolei premia specjalna Totalizatora Sportowego będzie 65 kilometrów przed końcem ostatniego, siódmego etapu wyścigu z Zabrza do Krakowa. A jej zwycięzca zarobi dodatkowo dziesięć tysięcy złotych.
Totalizator Sportowy to firma, która wspiera nie tylko kolarstwo, ale cały polski sport. Właściciel marki LOTTO w 2021 roku obchodzi jubileusz 65-lecia nieprzerwanej działalności na rzecz wsparcia sportu w naszym kraju. Kampania realizowana pod hasłem #WielkieChwile, której twarzą jest Robert Lewandowski, przypomina o wieloletnim związku Totalizatora Sportowego z polskim sportem. Z każdej złotówki wydanej na gry liczbowe LOTTO 19 groszy jest przekazywane na fundusze celowe, w tym na Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej, którym dysponuje Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu. Za 2020 rok dzięki Graczom LOTTO przekazano tylko na ten cel rekordowe ponad 827 mln zł.
Suma wsparcia polskiego sportu od 1994 roku wynosi już ponad 13,8 mld zł! Ponadto firma wspiera sport także we własnym zakresie: jako Sponsor Generalny Polskiego Komitetu Olimpijskiego, mecenas Toru Wyścigów Konnych Służewiec czy partner licznych inicjatyw o ogólnopolskim zasięgu, m.in. piłkarska Ekstraklasa, Polska Liga Koszykówki i wiele innych z Tour de Pologne na czele.
Napisz komentarz
Komentarze